Workshop - Jak připravit dobrou online akci

Je nám líto, ale uzávěrka na tuto akci byla 19. 4. 2021.

Už jste někdy zažili fakt hezkou a příjemnou online akci? My vás na jednu takovou zveme! Chystáme pro vás online workshop, na kterém vám bude určitě hezky a příjemně a zároveň se na něm naučíte online akce pořádat. Přestože jsou pro některé online akce stále oříšek, dají se uspořádat tak, že je na nich lidem fajn, probíhají bez technických komplikací a člověk si z nich může odnést dost zajímavého. Podíváme se na to, jak akci plánovat a stanovovat si její cíle. Vysvětlíme si, proč akce začíná prvním infomailem. Budeme mluvit o tom, na co myslet v průběhu akce, jak pracovat se skupinovou dynamikou a jak docílit toho, aby na akci byla správná atmosféra. Také se podíváme na zoubek technické stránce akce a rozdělení úkolů mezi organizátory tak, aby i na online setkání vše dobře klapalo. Když máme totiž akci dobře technicky zajištěnou a neruší nás praktické problémy, lépe se nám podaří dosáhnout toho, co je našim cílem. Spoustu dovedností, které budeme procvičovat využijete nejen v online světě, ale i při přípravě offline akcí. Workshopem nás provede Petr Sucháček, lektor působící na Masarykově univerzitě, který se zabývá nenásilnou komunikací, skupinovou dynamikou a přípravou budoucích učitelů na jejich práci. Akce je určena pro SOMáky, aktivní mládežníky a další pracovníky s mládeží v ČCE, kteří potřebují nabrat inspiraci a energii do další práce. Akce bude probíhat přes platformu Zoom. Link pošleme přihlášeným mailem. Je nutné mít nainstalovanou desktopovou aplikaci.

Účastnický poplatek: 185,– Na akci je potřeba přihlásit se do 19. dubna. Kapacita je omezena. Workshop připravuje Oddělení mládeže, případné dotazy zodpoví Adéla Bednaříková (bednarikova@e-cirkev.cz)